Tuesday 4 August 2015

KENANGAN MELAHIRKAN BABY SHAKLEE

KENANGAN KELAHIRAN BABY SHAKLEE..(24.05.2013)

Alhamdulillah..ina selamat melahirkan zafril dengan amattttt mudah sangat...ina masuk LR kul 6 dan 6.15 dah selesai..Allahuakbar..mudahnya urusan ku yang ditakdirkan oleh Allah..syukur sngat..

Apa yang ina amalkan sebelom kelahiran zafril (TIPS MUDAH BERSALIN)
1. Ina memang banyak bergerak, berjalan sebelom ke hospital.
2. Ina amalkan esp kerana esp memudahkan proses kelahiran dan memberi tenaga
3. Suami ina buat air selusuh sendiri, ina minum
4. Jangan terlampau stress sgt k.
5. Minta maaf dari suami dan suruh dia doakn kita juga.

Ok, disebabkan proses kelahiran tu lancar dan berlalu begitu pantas ( sampai doktor tak sempat datang, nurse sutuh tunggu, jangan push lagi..adoii..ingat boleh tahan2 ke)..so, kuar LR pun cepat..

Tapi, sebelom kuar, selepas zafril selamat keluar, nurse bg zafril pada ina untuk disusukan..ya Allah, bijaknya anak ummi...rasa nak nagesss...dia trs ngap..nyut nyut..sendiri isap tanpa perlu ina ajar..dahlah tu, tak nak lepas..hahahaa..sampai nurse kena tarik...hihi..

Ok, ni pengalamn ina bersalin..moment yang akan ina ingati sampai bila2..

Part yg paling best, selepas bersalin, ina masih bertenaga, tak letih pun..ok jer..rasa tak de pape je..hahhaa..nilah penangan SET HAMIL SHAKLEE, terutamnya ESP!!..


Kisahku bermula bersama shaklee
 
call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457

untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.

COD : Taman Medan, Taman Dato' Harun, PJS, Jalan Klang Lama, Seri Sentosa, Seri Manja, Angkasapuri, Pantai Dalam, Bangsar, PPUM, UM, Puchong, SEKITAR PETALING JAYA dan SEKITAR CHERAS.

Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: