Wednesday 28 August 2013

:: Jangan Berdiet Semasa Kehamilan ::

Jangan berdiet semasa kehamilan

Berdiet semasa kehamilan mungkin berbahaya kepada anda dan bayi anda yang sedang membesar. Sesetengah diet boleh menyebabkan anda kekurangan zat besi, asid folik, dan vitamin dan mineral penting yang lain. Ingatlah bahawa pertambahan berat badan adalah salah satu tanda positif bagi kehamilan yang sihat.

suplement tambahan dari SHAKLEE yang blh membantu untuk para ibu hamil ialah

VITALEA (kaya dengan zat besi)
B COMPLEX (kaya dengan asid folik)
OSTEMATRIX (kaya dengan kalsium)



 Untuk mencuba produk boleh menghubungi saya di:
call/wsaap : 016- 447 4510 @ 017- 485 2457
add fb saya :  www.facebook.com/zalina.nina untuk chatting secara langsung dengan saya
klik like di Fanpage saya : www.facebook.com/pages/Ummi-Muhaimin untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA



Kedai saya dibuka 24 JAM SETIAP HARI. Tidak lupa, khas untuk pelanggan-pelanggan yang saya sayangi, HARGA MURAH, KONSULTASI & KHIDMAT NASIHAT serta JADUAL PEMAKANAN yang BETUL menanti anda! Penghantaran diuruskan ke SELURUH MALAYSIA.
Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil daripada setiap pengguna adalah berbeza. Sila konsult dengan pengedar anda untuk info lanjut.

No comments: